News
DATUM: 2013-08-26 | TID: 19:40:50 | KATEGORI: New treasures

Lite nytt från BikBok, beställde lite från nätet också eftersom vissa kläder och storlekar var helt slut på Bikbok där jag har praktik, men är glad jag fick tag i de iaf, så som jag har suktat efter scarfarna också! Höst kläder måste vara något av det bästa jag vet. Stora halsdukar, tjocka mysiga tröjor.. Åååh ♥ 
Känns bra att ha fyllt på garderoben igen också efter att ha rensat ut den, 2 sopsäckar fulla med kläder från 6-5 år tillbaka, skönt att ha rensat ut de mesta som påminner om sjukdom också. :-) 
 

Älskar verkligen den grå toppen med "skinn" detaljerna. Och den vita peplum toppen kom in idag, hur fin?! Och den blommiga toppen kom in i fredags, så spring och köp, tror nog de kommer gå fort! 
 
- Madeleine Marié 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?