Keepthe-happiness.tumblr.com
DATUM: 2013-10-13 | TID: 02:04:00 | KATEGORI: Everyday

lBack on track! Efter tre veckor med influensa var jag tillbaks på praktiken i fredags, äntligen! Det känns alltid lika konstigt att komma ut i "den riktiga världen" efter att varit sängliggandes. Men känner mig bättre igen som tur är, reser bort om 15 dagar bara så började bli riktigt stressad över det. Så har satt in några naturmediciner som örter, (tror det började gå lite neråt för sjukdomen också, men det ser ljusare ut igen nu) och kör för fullt med vitaminer, vetegräs och en massa andra mineraler, detox te för att rensa osv, måste verkligen hålla mig frisk nu! Jag ger mig verkligen inte så lätt nu. 

Men i alla fall nog om det. För att jag skulle få tiden att gå under de veckorna jag var sjuk så gjorde jag en ny Tumblr blogg, av någon anledning så har jag glömt mitt lösenord på min gamla tumblr, brukar sällan glömma sånt men det kändes ändå bra att fixa en helt ny där jag uppdaterar med mina favoritbilder, qoutes och bara allmänt fina bilder. En bra påminnelse till sig själv och ett bra sätt att få positivitet också på. Så ta gärna en titt och följ mig där om ni vill. Försöker att uppdatera med bilder varje dag. Keepthe-happiness.tumblr.com :-) 

Har ny design också som ni ser, är några veckor gammal redan men har inte bloggat sen vi fixade den, är så nöjd med den!
Är nog på tiden att sova nu men hoppas allt är bra med er, kramar ♥


- Madeleine Marié

SKRIVET AV Rim Bitar

så fin blogg du har!

DATUM: 2013-11-09 | TID: 23:02:37
BLOGG/HEMSIDA: http://www.rimbitar.blogg.no



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?