Peaceful Sunday
DATUM: 2014-04-13 | TID: 15:35:00 | KATEGORI: Everyday

Vaknade halv 8 idag även efter att jag kom hem ganska sent igår. Vaknade upp och hade hur mycket energi som helst, det är verkligen inget jag tar för givet. Efter en bättre frukost blev det en lång promenad med mormor och morfar, och första gången på länge kände jag att jag äntligen kunde slappna av riktigt. Ingen stress eller ångest, känns som att jag har fått en mer inre ro, hur dumt det än låter så känns ju det helt fantastiskt. Haha, åh jag kommer verkligen inte över hur bra livet är. Sjävklart är inte allt rosen rött men det är ju även upp till en själv hur man ser och tar vara på livet. "Negative outlooks bring negative outcomes"

Lite bilder från helgen ♥


SKRIVET AV Malin Tellesås

Älskar din blogg! vilken inspo, man blir så glad <3 :)

Svar: Åh tack så mycket! Va kul att höra <3 spännande att läsa din blogg framöver också :)
Madeleine Marié

DATUM: 2014-04-15 | TID: 17:52:15
BLOGG/HEMSIDA: http://sydneybackpacker.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?